Так, у групі основного рівня вихованці виконували тематичне завдання "Композиція у замкнутому просторі. Моя мрія".
Художники придумали безліч варіантів композиційної побудови картини, які дозволяють підкреслити головні образи: це і передача кольором, і розміром; зміщення центру в будь-яку сторону; і прийом "ізоляції", коли головне зображується у відриві від решти предметів.
Саме цей прийом використали гуртківці при виконанні заданої теми. Дуже символічно , що мрії дітей, ніби законсервовані, адже вони мають здійснитись, коли на це прийде час.
У групі початкового рівня вивчалась тема "Передача характеру головного героя кольором. Мій товариш".
При виконанні завдання важливо було передати через колір емоції головного героя: радість або сум. Щоб бути переконливими у створенні емоційної і образної композиції необхідно навчитись бачити в навколишньому житті цікаві події і персонажі. Так як наші вихованці перебувають зараз на карантині, тому і головним героєм у їх композиціях став домашній улюбленець. Але у кожного - свої емоції і свій характер.
Немає коментарів:
Дописати коментар