Узагальнивши участь вихованців у челенджі впродовж двох тижнів, ми пересвідчились, що дистанційне навчання має свою особливість - діти не обмежені в часі, як це буває під час занять, які чітко регламентовані. Тому, виконуючи завдання, вони мають можливість все ретельно обдумувати, робити по декілька ескізів, отримувати консультації від керівника, а також радитись з своїми батьками. Не останнє місце в цьому списку належить духу конкурентності, який присутній в проекті. Все це утримує зацікавленість вихованців у активній участі у челенджі та з нетерпінням чекати нових завдань. Пропонуємо переглянути декілька творчих робіт.
Пропонуємо виконати наступні дві теми: Тема 5 - 'Контраст величин. Великий - маленький. Тема 6 - "Контраст форм. Тонкий - широкий". Завдання - не прості, адже жодних зразків вам не пропонують. Тому включайте фантазію та згадайте, чого навчились.
Немає коментарів:
Дописати коментар